REKLAMACJA
- Napisz maila na adres: sklep@mako-store.pl — opisz wadę produktu i załącz zdjęcia.
-
Jeżeli poprosimy o odesłanie produktu, zapakuj wszystko bezpiecznie wraz z paragonem oraz formularzem reklamacji i wyślij do nas dowolną firmą kurierską.
ADRES WYSYŁKI:MAKO
ul. Mokotowska 43 (parter)
00-551 Warszawa
tel. +48 501 169 130* Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza, prosimy o uzupełnienie danych odręcznie. -
Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona przez nas w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. O decyzji rozpatrzenia reklamacji powiadomimy Cię poprzez wiadomość e-mail.
-
Rozpatrzona reklamacja zostanie odesłana za pomocą kuriera DHL, na adres wskazany w zamówieniu.
-
Prosimy o zachowanie numeru śledzenia paczki w przypadku ewentualnych problemów z jej doręczeniem.