1. Napisz maila na adres: sklep@mako-store.pl  opisz wadę produktu i załącz zdjęcia.
  2. Jeżeli poprosimy o odesłanie produktu, zapakuj wszystko bezpiecznie wraz z paragonem oraz formularzem reklamacji i wyślij do nas dowolną firmą kurierską.


    ADRES WYSYŁKI: 

    MAKO
    ul. Mokotowska 43 (parter)
    00-551 Warszawa
    tel. +48 501 169 130* Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza, prosimy o uzupełnienie danych odręcznie.

  3. Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona przez nas w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. O decyzji rozpatrzenia reklamacji powiadomimy Cię poprzez wiadomość e-mail.

  4. Rozpatrzona reklamacja zostanie odesłana za pomocą kuriera DHL, na adres wskazany w zamówieniu.

  5. Prosimy o zachowanie numeru śledzenia paczki w przypadku ewentualnych problemów z jej doręczeniem.